lauantai 7. huhtikuuta 2012

Hetkeksi 1800-luvulle, osa 2

Moi! Tässä esiintyy Reneen lisäksi hänen pomo (koulun rehtori) ja minä lopussa :) .

Juu, nyt jatkuu toinen osa:



R: *Makaa  tajuttomana maassa*


 R: *Herää*
 

 R: Ai ai ai aiii *Valittelee kipeää olkapäätään*


 R: Mitä minulle kävi?

P: Hei! Rénee! Minulla olisi asiaa!


R: -Voi ei! Pomo!-


R: E- ei mitään hätää, kaikki on kunnossa! Niin mitä?


P: Oletko kuullut lapsistasi?


R: He ovat kotona ? Kai?


P: En haluaisi kertoa tätä *huokaisee*. Lapsesi vietiin pois. Olitte niin köyhiä, he nääntyivät nälkään.

R: Voi ei!


R: Mitä nyt teen? *Nyyhkyttää*


R: Ei, ei.. Mitä nyt teen?


L: Renee, herää.


R: Luojan kiitos, se oli unta, ja ollaan 2012-luvulla!

3 kommenttia:

  1. Renee on tosi nätti :)
    Mä tilasin just jonku Cool cat pullipin joku pink mix gold! Annan sille nimeks Gea ku en tiiä mistä ne oikeet nimet näkee xD

    VastaaPoista
  2. Kuinka monta dollaria se maksoi? Oliko se tältä sivulta/tämmönen? http://us.sk-coolcat.com/front/bin/ptdetail.phtml?Part=htp1516s_6&Category=0

    VastaaPoista
  3. XD Joo oli se oli peruukki en viel tienny silloin paljoo pullipeista mä saan huhtikuus 2013 syndelahjaks pullip Ruhen ja vaihan sille noi hiukset =))

    VastaaPoista